15 d’octubre del 2024

  ESTELLÉS
TINTA INVISIBLE Edicions
Carrer del Lleó, 6 baixos. Barcelona.
Del 18 d'octubre al 29 de novembre de 2024







 

 

Benvolguts amics,

Us convidem a la inauguració de l'exposició ESTELLÉS, paraula, paper, llibre, so, imatge, cos, memòria. Una mostra comisariada per Poncho Martínez.
 

És un aplec d'artistes i obres, de diferents generacions i llenguatges, fets ahir i avui a la
geografia de les terres del Bon Dia. Cada una d'aquestes peces ha estat d'alguna manera
inspirats a l'obra del poeta valencià de Burjassot nascut fa 100 anys.

PAÍS ESTELLÉS / PAÍS VALENCIÀ


Poncho Martínez
Barcelona , Octubre 2024

 

Dia:  divendres 18 d'octubre 2024
Hora: 19.00 h
Lloc: Tinta Invisible, carrer del Lleó, 6, baixos, Barcelona


Dates exposició: 18.10.24 al 29.11.24
Hi participen:
Anna Roig
César Amiguet
Mar Arza
Marquet
Pasqual Gomes
Pilar Dolz
Xavi Galbis
Marc Egea
Anna Llopis
David Caño
L'exposició es podrà visitar de dilluns a dijous de 9 h a 14 h i de 15 h a 18 h i els divendres de 9 h a 15 h.

Agost del 2024, tren Euromed en un punt qualsevol de l’infinit que hi ha entre València - Joaquim Sorolla i Barcelona - Sants. Una amable, una trista, una petita pàtriaInstagram DM ponchomartinez: cent anys del naixement del poeta. Ací em pariren i ací esticA l’octubre, una petita exposició a Tinta Invisible: gent del País Valencià i poemes d’Estellés. No tinc nom. No tinc casa. No tinc anys. No tinc pàtria. Tenim: Anna Roig, César Amiguet, Mar Arza, Marc Egea, Marquet, Pasqual Gomes, Pilar Dolz, Xavi Galbis. Fins i tot arriba la música del ball. He demanat a en David Caño fer una lectura de poemes d’Estellés el dia de la inauguració. No sé ben bé perquè conte ací tot açò. Et ve de gust participar amb un breu text per a la newsletter? Ja em diràs. No sé d’on vinc. No sé d’on vinc. Vaig: només sé que vaig, irremeiablement. I tant, Poncho! Compta amb mi! No podia faltar el vi damunt la taula. De la paraula, al llibre, a la imatge, a la matèria… Resta la Lluna, l’enigma. ¿L’enigma? ¿I el cor humà? N’hi ha transplantats, com sabeu. Et portaré divendres els materials dels artistes. Res no m’agrada tant com el pimentó torrat. Fotos de les peces, fitxes, poemes escollits… Però ara és necessari que escriga certes coses, certes coses que mai no ha de llegir ningú.

 

 

El 18 d’octubre a les 19 h a Tinta Invisible

No sabem on et pariren però ací volem que estigues

 

 

 

 

Anna Llopis a partir de:

Poncho Martínez

Vicent Andrés Estellés